Търсене в този блог

петък, 6 април 2018 г.

Седмица №9-14/2018година



Най-после слънцето се показа и навсякъде стана зелено. Не ми харесва да снимам проектите си когато няма хубава светлина, затова изчаках толкова с тази публикация. Малко се отклоних от основното ми хоби - правенето на картичките и се отдадох на друго, също толкова креативно, а именно патчуърк. Сътворих за двамата ми сина завивки за леглата, както и множество дребни   калъфки за възглавници. В тази публикация показвам двете шалтета, а останалите неща в някоя следваща публикация. За тях използвах готови комплекти с платове, т.е. цветовото съчетание не е моя заслуга а на дизайнерите на текстил за патчуърк, моя е само геометричната конфигурация на одеалата. Тъй като големият ми син е в "тийн" възрастта, т.е. нищо и никога не му харесва, за неговото шалте избрах да бъде в максимално неутрални цветове и без ярки акценти, изработено от органичен памук на Cloud 9. За мълкият юнак използвах същата марка платове, но в значително по цветна комбинация.





 


 Не мога да се откажа и от правенето на картички. Продължавам да следя с интерес, това което публикуват моите любимки в блоговете си. Купувам си и материали, но не успявам да се мобилизирам да правя картички толкова често, колкото би ми се искало. Последните направих с акварелни маркери на ZIG. Получиха се малко "крещящо" цветни, но са в унисон с моето увлечение напоследък по Gudrun Sjoden.

1 коментар: